Victoria - Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu Victoria - Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu

Victoria - Tofino

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

12 Juli 2010 | Canada, Tofino

Zondag 11 juli. Jammer zeg dat we verloren hebben van de Spanjaarden.
We zijn in Tofino, en we begrijpen nu waarom de Tomtom zes uur uittrok voor de rit. Wat een BUT weg zeg. Totaan Port Alberni gaat alles prima, maar daarna wordt de Hihgway van tweebaans een eenbaansweg met heel veel kronkels, bochten, slechte stukken en bergen en dalen. Er zaten zelfs stukken bij van 18%, ja echt waar. Maar ja, je wilt wat dus je gaat verder, teruggaan ging trouwens niet want keren was helemaal geen optie op die smalle weg. Goed, we zijn er nu voor drie dagen, dan kunne we even bijkomen en ons voorbereiden op de weg terug over dezelfde weg. We staan op een camping die direct aan McKenzie Beach ligt. Via een trapje kom je zee op het strand. Het is een resort waar ook hele leuke loghouses te huur zijn, met uitzicht op de oceaan. Misschien iets voor een volgende vakantie. We staan op een plekje, beschut tussen de bomen, gelukkig maar want momenteel waait het nogal. Foto's heb ik nog niet van deze stek, maar ik hoop straks de sunset te kunnen fotograferen. Hoop dat er wat moois van te maken valt. Daarom nu nog wat foto's van andere dagen.
Morgen gaan we het plaatsje even verkennen en misschien een excursie boeken.

• 13 Juli 2010 - 16:36

Betty :

Ben weer hevig onder de indruk van jullie reis. Vooral de beschrijvingen van Jaq en de foto's zijn geweldig!
    persoonlijk ben ik toruwens blij dat de voetbal is afgelopen wat een drama :-).
    groeten ook voor JW en Nyncke