Het vervolg van het ontbijt. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu Het vervolg van het ontbijt. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu

Het vervolg van het ontbijt.

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

06 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Nadat ik mijn ontbijt had verzameld uit het buffet Ging ik nog even bij de koffiemachine koffie halen. Weer in de rij, zoals het hoort. Maar blijkbaar gelden die fatsoensnormen niet voor iedereen. De
Indische hotelgasten houden er andere normen op na. Wachten niet op anderen, duwen je opzij bij de koffie, lopen tijdens het buffet overal van te proeven en als ze het niet lekker vinden leggen ze het terug op het buffet.
Ook het restaurant personeel was niet al te blij met de exotische gasten. Om vijf uur vanochtend stonden 200 Indiërs voor de deur van het restaurant voor het ontbijt te dringen. Binnen een half uur was alles van het buffet op. Ze konden het niet aangesleept krijgen, en inderdaad zeg wat die mensen weg kunnen stouwen. Er is een man in het gezelschap die door iedereen geëerd wordt, ze voeten worden gekust, allerlei etenswaren worden voor hem uit het buffet gehaald. Bijzonder om dat eens een keer gade te slaan. Nu gaan we uitschenken en wachten op de shuttlebus naar de luchthaven.

• 08 Juli 2012 - 07:23

Betty:

Moet wel heel erg zijn geweest inderdaad. Jij bent meestal de redelijkheid zelve.