Van der Valk Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu Van der Valk Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu

Van der Valk Amsterdam

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

06 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Normaal gesproken zou ik geen verslag schrijven vanuit de luchthaven maar dit moet toch even van 't hart.
Toen wij gisteren aankwamen met de auto bij hotel Schiphol stopte er direct voor ons een bus met Indiërs die ook moesten inchecken in het hotel. Dus ik zij tegen J.w. Ik stap snel uit want anders ben ik voorlopig niet aan de beurt. Zogezegd zo gedaan. Inderdaad toen ik aan de balie stond stond er ineens een donkere wolk achter mij, de helft in witte lange jurken, de andere helft in veelkleurige, met strass en steentjes opgesierde jurken. Indiërs!!!. Tijdens het inchecken werd ik als het ware opzij geduwd door een van hen, een man in witte jurk dus, en zijn waterkoker was stuk en h wilde subiet een andere. De baliemedewerker verzocht hem vriendelijk om in de rij te gaan staan en op zijn beurt te wachten. Somber droop de Indiër achter mij af. Duidelijk was hij het niet eens met deze terechtwijzing.'s avondspits hebben we in het restaurant van het hotel gegeten , en daarna nog even in de lounge een slaapmitsje genoten.
Vanochtend waren we om ongeveer half 10 in het restaurant voor ontbijt. En wat denk je dat we daar aantroffen? Jawel Indiërs. Echt een invasie. Normaal laat ik echt zoveel mogelijk iedereen in zijn waarde maar de onbeschoftheid die ons tijdens het ontbijt overkwam was echt onacceptabel. Wordt vervolgd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 39070

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 11 September 2014

Alaska

06 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Cruisen en camperen

29 Juni 2010 - 24 Juli 2010

Zomervakantie 2010

Landen bezocht: