Van Victoria naar Ripple Rock. - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu Van Victoria naar Ripple Rock. - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu

Van Victoria naar Ripple Rock.

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

20 Juli 2012 | Canada, Campbell River

Vandaag hebben we Victoria weer verlaten. Gisteren hebben we nog een bezoekje gebracht aan Fishermans Warff, en daar natuurlijk Fish and Chips gegeten, de beste van Canada zegt men. Barb's place, de bekendste fish and chips kraam van fisherman's warff, is afgelopen jaar voor 1 miljoen dollar verkocht. De toenmalige eigenaresse had 25 jaar de zaak gehad en vond het tijd worden om het te verkopen.
Vanmorgen zijn we om half elf van de camping in Victoria vertrokken en hebben e hebben er twee soorten barbequesaus gekocht. Sauzen die ergens anders niet kunt kopen.
Daarna zijn we via Courtenay, voor nog wat boodschappen, richting Browns Bay resort gereden. Om iets over zessen reden we de camping op. De eigenaresse was net het kantoor aan het sluiten, maar kon ons nog net de plaats wijzen en het restant van de kosten afrekenen.
We hebben weer een geweldige plek. We stonden net toen moeder hert met twee van bamby's voorbij kwam lopen. Ze lieten zich graag fotograferen.
Een tijdje later tijdens het avondeten zagen we, over het water kijkend, een school bruinvissen (porpoises) voorbij zwemmen.
En toen we tijdens de koffie nog even buiten zaten zwom er regelmatig een zeehondje voorbij. Ben benieuwd wat we morgen nog te zien krijgen