Bijna!!! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu Bijna!!! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu

Bijna!!!

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

05 Juli 2012 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Na wat turbulente weken is het eindelijk zo ver. Vandaag reizen we alvast naar Schiphol voor onze traditionele overnachting in het van der Valk hotel. Wij vinden dat een goede en fijne manier om de vakantie te beginnen, zeker voor de langere verre reizen. Van daar uit gaan we met de shuttlebus naar de luchthaven. Inchecken doen we thuis al vanachter de computer, en dan hoeven we enkel nog de bagage te droppen. Hopelijk gaat het weer net zo soepel als andere keren.
Dan komt de grootste opgave van deze vakantie: 16 uur in het vliegtuig, met een tussen landing in Seattle van 1,5 uur, bet eindbestemming Anchorage in Alaska. Het eerste deel vliegen we met KLM/Delta airlines, vanuit Seattle gaan we met Alaska Airlines verder.
In Anchorage verblijven we twee nachten.Van daaruit zal ik proberen weer een update te maken van het reisverslag.
Tot dan.

• 05 Juli 2012 - 15:51

Betty:

Hoop dat jullie al lekker gesetteld zijn bij van der Valk. Sophie begint langzaam te wennen. Ze komt al naar ons toe en begint ook te praten. Dus komt dik in orde. Nogmaals fijne vakantie.