Nog iets meer dan drie weken. - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu Nog iets meer dan drie weken. - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Jacqueline Meijer - WaarBenJij.nu

Nog iets meer dan drie weken.

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

27 Juli 2014 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Het begint eindelijk op te schieten. Over iets minder dan vier weken vertrekken we weer naar Noord Amerika. We hebben voor de cruise al ingechekt en in de reispapieren staat inderdaad dat we per persoon per dag een drank tegoed hebben van $50,00. Dat is over 15 dagen dus zo`n 750 $. Dat krijgen we nooit op, want we mogen niet delen met andere gasten en maar een consumptie per keer bestellen.
In ieder geval hoeven we niet op een droogje te zitten.
We kijken er erg naar uit om weer veel wildlife te spotten. Gewapend met twee verrekijkers, twee fotokamera's en een filmkamera proberen we iedere wild activiteit vast te leggen op de gevoelige plaat en zeker op het netvlies.
Eerst nog een paar weken noest arbeiden, op het werk maar ook thuis, want als wij weg zijn wordt de woonkamer opnieuw behangen en we zouden zelf het oude behang verwijderen. Pfff. Nog genoeg te doen dus.